Guilde Eclypse

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    Discussuion patch 1.3

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    Message  WHEX Jeu 16 Juin - 0:05

    Alors y a du nouveau.


    Sweet and I have been going over the feedback on the latest changes to hit the Test server, and I wanted to take a moment to fill you in on some updates that are in the pipe for PTS.

    First off, the Chloromancer changes. We agree that keeping the unique playstyle of the Chloromancer is important and have some changes that will allow a majority of your tank healing to continue to come from damage sources instead of direct casted heals. Natural Healing will be sticking around in order to help fill the healing role when your enemy is immune to damage or when there is no enemy to damage at all. The main changes are affecting Void Life, Natural Splendor and Bloom.
    Void Life – This ability now channels destructive energy at the enemy, dealing Life damage to the enemy each second for 3 seconds. Causes Lifebound Veil to trigger an additional heal on the ally with the Mage’s Synthesis buff for an additional 90% of the damage dealt.
    Natural Splendor - This ability now channels a beam of corrosive energy into the enemy, dealing Life damage over 8 seconds to the enemy and up to 8 enemies within 7 meters of the enemy. Up to 8 allies within 7 meters of the targeted enemy heal health over 8 seconds. Consumes Charge while active.
    Increased healing done by Bloom.

    This does still leave the Chloromancer with choosing between tank healing and AoE healing. It also continues with the pure Chloromancers as the best single target healers of the Mages, and hybrid builds as the better AoE healers, potentially more so than they are on LIVE right now.

    In addition to the Chloromancer changes, there are several other updates that should help address a few player concerns on other souls as well.

    Warlock
    Increased damage of Defile.
    Reduced Charge consumption of Empowered Darkness and reduced the cooldown to 30 seconds.
    Neddra’s Influence now increases the damage dealt by your Death damage over time spells by 5/10/15%, plus an additional 0.5/1/1.5% for each point spent in the Warlock soul.

    Pyromancer
    Increased the Burning Bright bonus to Fire damage to 0.4/0.8/1.2% for each point spent in the Pyromancer soul for PVE damage, PVP damage still uses the previous 0.2/0.4/0.6% bonus.
    The damage of Fulminate and Cinder Burst has been reduced by 20% in PVP.
    Inferno now triggers a global cooldown when it is cast, and the damage has been reduced by 10% in PvP.

    Necromancer
    Increased the Life Bane bonus to undead pet damage to 0.6/1.2/1.8/2.4/3% for each point spent in the Necromancer soul
    This changes should be hitting PTS within the next day or two, and we’ll probably have a few more small updates as we finish fine tuning for Patch 1.3

    Thanks again for all your feedback, and keep it coming.
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    Message  WHEX Jeu 16 Juin - 0:11

    Alors pour le chloro :

    - aucun changement du gameplay, il y a juste un sort en plus pour que le healeur ne perdent pas de joueurs lorsque le boss disparait ou passe invulnerable. De ce fait les devs nous rajouttent un heal spammable sans cd.
    - donner un sens mono heal au 51 talent pts, et un raid heal pour les template mix..
    En fait ca va nous demander de nous specialiser dans nos fonction. Un chloro pourra avoir 2 template voir 3 template que pour le heal selon les situations.

    pour le anathama/necro/pyro, ils vont up les bonus des degats pour reajuster les degats en pve et donc un equilibrage des ames.

    Aujourd'hui TRION veut une separation des templates full et mix, sans changer les gameplay ou les equilibres.

    Un chloro pourra avoir plusieurs role heal, un dps aura egalement plusieurs arbres, mais sans forecement garder Temp ou elem a chaque fois.
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    Message  Hanthydote Jeu 16 Juin - 7:23

    De la merde, on va jouer clerc heal pour heal mt.

    En pvp le pyro ça va plus rien burst ET EN PLUS il nous remette inferno sur le GCD, donc les clerc on va s'accrocher pour les tomber !

    Pas de nerf sc/ele pour finir ? y'en avais un d'annoncé
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    Message  WHEX Jeu 16 Juin - 18:03

    Ben j’attends le patch note définitif et de test le dps a la 1.3 car avec tout ces changements et selon les Combatlog du ptr, on a pas vraiment perdu.

    Sur mes test, avec quasi le même stuff et unbuff (sp = 1000 crit = 750) je tourne a 900 dps sur le manequin avec dans mon cycle averse et foudre...

    A voir a partir du 22 juin :p
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    Message  Hanthydote Jeu 16 Juin - 23:22

    Ouais enfin si il changent seulement les dommages de base et pas le coef de spell des sort pour champ de foudre et eclair fourchu ils vont rester plus efficace que foudre et averse arrivé un certain niveau de stuff donc c'est un nerf juste pour dire "dans vos gueules les mages" quoi =D

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